שנות ה-2000
שנים אלה התאפיינו בתאוצה הולכת וגוברת של השוק הקמעונאי בארץ, רשתות השיווק הגדולות שופרסל, גרינברג, קלאב מרקט, ריבוע הכחול, חצי חינם הביאו מאירופה מודלים לגידול והתרחבות ופתחו באופן אינטנסיבי ומואץ סניפים רבים מחוץ לערים בפורמט HEAVY DISCOUNT, התחרות גברה , אט אט רבו הסניפים ועלה הצורך בהפצה יומית מסודרת של תוצרת מצוננת בשרשרת קירור מבוקרת ואיכותית, מרינה נרתמה לאתגר ההפצה ובין השנים 2004-2009 הקימה מערכת לוגיסטית תומכת, חוות גידול מתקדמות, ומערך הפצה של כ-20 קווי חלוקה יומיים בשיטת van sale"". מערך זה סיפק לראשונה תוצרת טרייה לנקודות קצה קמעונאיות ומקצועיות (מסעדות, אולמות אירועים, בתי מלון, וסופרמרקטים. אלו פעלו לצד מערך "שיווק ישיר" שמנה באותה עת 3 משאיות יומיות ללקוחות סיטונאיים ומרכזים לוגיסטיים. במשך השנים הקפידה החברה המתפתחת להשקיע בתשתיות מתאימות בתחום גידול הפטריות, והסתייעה במיטב היצרנים לציוד וידע הקיימים בעולם ובעיקר מהולנד.